Ondersteuning » Algemeen WordPress » Permalinks 404 – na wijzigen structuur

  • Na het wijzigen van de permalinkstructuur naar /%postname%/ bij aangepaste structuur, verwijzen alle pagina’s naar een 404 error-page.

    Alle oplossingen die ik op het internet heb kunnen vinden (.htacces 666 maken, verwijderen, modden etc.) heb ik geprobeerd. De server van hostnet draait de juiste versies van apache en wordpress geeft geen melding dat .htaccess handmatig geëdit moet worden.

    WordPress schrijft tevens de juiste regels weg in .htaccess, dit heb ik eveneens gecontroleerd.

    Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen of weten jullie mogelijk een oplossing?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Een paar dingen.
    Om te beginnen moet je mod_rewrite hebben, dat kan al iets zijn om naar te kijken.
    Daarnaast is /%postname%/ geen slimme permalink. Vroeger kon het absoluut niet, tegenwoordig niet op alle servers. Bij mezelf kan ik ‘m niet gebruiken, dus ik heb /%post_id%/%postname%/ .

    Heb je hier al eens naar gekeken?
    http://codex.wordpress.org/Using_Permalinks

    Dear all.

    I have, with Hostnet, the same topic. How dit you fixed this topic?

    Regards,
    Edwin

    Thread starter ad-visory

    (@ad-visory)

    Beste Edwin,

    Ik heb twee dingen gedaan, het bestand .htaccess Verwijdert en de permalinks opnieuw ingesteld. Daarna heb ik de rechten aangepast van het nieuwe bestand naar 744.

    Gr. Bjørn

    Dear Edwin,

    I did two things: i deleted the .htaccess file and repeated the steps to create permalinks. And i changed the rights of this file too 744.

    Good Luck,

    Bjørn

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘Permalinks 404 – na wijzigen structuur’ is gesloten voor nieuwe reacties.