Ondersteuning » Algemeen WordPress » Widgets in sidebar niet zichtbaar in theme 2011

  • Opgelost hermanp

    (@hermanp)


    Sinds enkele uren gebruik ik WP 3.2 met het 2011 thema.
    Daarvoor 3.1.4 met het 2010 thema.
    Daarin werkte alles zoals verwacht.
    Met het 2011 thema zie ik de widgets van de sidebar niet op pagina’s.
    De widgets verschijnen wel als ik op een blog archief klik, maar verdwijnen weer als ik een van de meest recente berichten aanklik.
    Als “work around” heb ik de widgets nu (op een na) in de footers geplaatst.
    Doe ik iets fout? Is er iets veranderd in het 2011 thema waardoor het anders werkt dan in het 2010 thema?
    Dit verschijnsel is te zien op http://www.hermanpeet.nl

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Thread starter hermanp

    (@hermanp)

    Intussen heb ik dit gedeeltelijk opgelost.
    Ik heb voor de pagina’s nu de “sidebar” template ingesteld en daardoor zijn de widgets in de sidebar op pagina’s te zien. Tot vanmorgen was de template “standard” ingesteld. Blijkbaar was dit bij het 2010 thema niet nodig, bij 2011 wel?
    De sidebar krijg ik nog niet te zien bij individuele berichten, en daar zie ik ook geen sidebar template om in te stellen.
    Iemand een suggestie?

    Het komt dus door de WordPress versie 3.2, ik zal even voor je kijken of hier al een oplossing voor is.

    Thread starter hermanp

    (@hermanp)

    Alvast bedankt voor het meedenken!

    Ik denk eerder dat het komt door het thema 2011.
    Toen ik het verschijnsel vanmorgen zag heb ik van alles geprobeerd, zoals alle plug-ins deactiveren, maar ook thema Twenty Ten 1.2 op WP 3.2 activeren. Toen kon ik wel overal de sidebar met widgest tevoorschijn toveren.
    Met thema Twenty Eleven 1.1 is dat anders geworden.

    Thread starter hermanp

    (@hermanp)

    Bedankt Triple P!
    Deze oplossing werkt.
    Ik zal dit topic markeren als “resolved”.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘Widgets in sidebar niet zichtbaar in theme 2011’ is gesloten voor nieuwe reacties.